Turite klausimų?

 
Žaidimas "Atspėk kas kalba"
Žaidimas "Atspėk kas kalba" Žaidimas "Atspėk kas kalba" Žaidimas "Atspėk kas kalba"

Žaidimas "Atspėk kas kalba"

Kodas: CO73970/EY04808

Mažiems vaikams reikia galimybių vystyti bendravimo ir kalbėjimo įgūdžius, kurių prireiks vėlesniame gyvenime.

Žaidimas „Kas kalba, kas klauso?“ suteikia galimybę specialistams užimti vaikus tokia veikla, kuri padeda vystyti bendravimo ir kalbėjimo įgūdžius. Minėta veikla taip pat naudinga asmens, socialiniam ir emociniam vystymuisi.

Į žaidimą įeina:

  • Kalbėjimas
  • Klausymasis
  • Skaitymas
  • Istorijos ir ritmai

Kaip ir kitos kalbėjimo ir klausymosi veiklos atveju, mokymasis priklauso nuo pasirinktos vietos: užsiėmimai gali vykti viduje arba lauke.

Kalbėjimas

Kad tinkamai bendrautų, vaikams reikia suteikti galimybę kalbėti individualiai (konfidencialiai) bei grupėje. Naudojant žaidimą „Kas kalba, kas klauso?“, vaikai skatinami plėtoti savo žodyną: apibūdinti spalvas, formas, padėtį ir funkcijas. Be to, jie vysto mąstymui reikalingą kalbą ir praktikuojasi bendravimo su kitais srityje.

Užduotys:

  1. Dirbdami su šešių vaikų grupe, pasikalbėkite, kaip jie surinks žaidimą „Kas kalba, kas klauso?“, kaip sujungs ragelius su centrine violetine dalimi, pasitarkite, kaip galėtumėte tai visi kartu sklandžiai atlikti. Skatinkite vaikus atitaikyti spalvas pagal centrinės dalies jungtis, naudoti tinkamus žodžius, paaiškinančius sistemos surinkimą.
  2. Pradėkite, skirdami pakankamai daug laiko vaikams laisvai eksperimentuoti su žaidimu. Pasiūlykite iš eilės, ratu kalbėti į ragelį ir bandyti atpažinti vienas kito balsus. O kas nutiks, jeigu vaikai atsuks nugaras vienas į kitą ir bandys pasikalbėti tokiu būdu?
  3. Pristatykite akių raiščius. Paklauskite vaikų, kam, jų nuomone, šie raiščiai reikalingi? Pasikalbėkite apie tai, kaip jie žino, kada kažkas jų grupėje kalba, ir ką sako. Paskatinkite pamąstyti apie tai, kaip kalbėjimo metu juda lūpos ir veidas, apie išraiškas ir gestus, kuriuos naudojame, norėdami save išreikšti. Padėkite jiems išbandyti tinkamos spalvos akių raiščius ir nuspręsti, kas kalba, ką sako, ir ką galvoja. Tokiu būdu vaikai pradės suprasti skirtingų bendravimo būdų svarbą.
  4. Pasiimkite vieną ragelį. Modeliuokite skirtingus jo panaudojimo būdus – pokalbiui, nurodymams, klausimų uždavimui. Žaiskite žaidimą, kuriame lyderis duoda nurodymus, pvz.:
  • Ar geltoną ragelį turintis vaikas gali pasakyti savo vardą?
  • Ar mėlyną ragelį turintis vaikas gali suskaičiuoti iki dešimties?
  • Kas gali pasakyti, kaip atrodo medis?

ir taip toliau. Lyderiu turėtų būti kiekvienas vaikas iš eilės.

 

Pristatymas 2-3 darbo dienos.

69.00€

Medinis telefonas

Medinis telefonas

 

kol kas negalimas užsakymas dėl sutrikusio tiekimo (24)€

Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.
Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.
Loading

Loading